Igazgatási szünet

Igazgatási szünet

a Kenyeri Közös Önkormányzati Hivatalban

2022.december 19-e és 2022.december 31-e között.

A Kenyeri Közös Önkormányzati Hivatal téli igazgatási szünetet tart 2022. december 19. és 2022. december 31. napja között. Az igazgatási szünet időtartama alatt – a közleményben ismertetett kivételeken kívül – a személyes, az elektronikus és a telefonos ügyfélfogadás is szünetel.

Ügyfélkapcsolatot az alábbiakban megjelölt napokon és időben biztosítjuk:

címregiszter , kereskedelmi és szociális ügyekben

Kenyeri székhelyen ( 9514 Kenyeri, Ady u. 72. )
Kemenesmagasi Kirendeltségen (9522 Kemenesmagasi, Kossuth u. 35.)
Vönöcki Kirendeltségen (9516 Vönöck, Szili Pál u. 10.)
2022.december 21. 08-10 óráig
2022.december 28. 08-10 óráig.


Anyakönyvi ügyekben – a feladatellátás sajátosságaira figyelemmel, születés illetve elhalálozás esetén – az ügyfélkapcsolatot az igazgatási szünet időtartama alatt valamennyi munkanapon (hétfő, kedd, szerda, csütörtök 09-15 óráig, pénteken 09-12 óráig) a 06 / 70/ 451 5099-es telefonszámon biztosítjuk.
Az igazgatási szünet utáni első ügyfélfogadási nap 2023. január 2. (hétfő).

Kenyeri Közös Önkormányzati Hivatal


2022.12.17


Vissza a Hírekhez

Magyar Falu Program, Kemenessömjén

Rendelő felújítás, Kenyeri
Rendelő felújítás, Kenyeri
Rendelő felújítás, Kemenesmagasi
Rendelő felújítás, Kemenesmagasi
 
IMPRESSZUM, SZERZŐI JOGOK:
Kenyeri Község Önkormányzat hivatalos honlapja

ÜZEMELTETŐ
Kenyeri Község Önkormányzata
Kenyeri, Ady Endre u. 72.
Telefon: +36 95 390-003
e-mail: phkenyeri@airplanet.hu
Verzió: 0.7 béta