Igazgatási szünet
Igazgatási szünet
a Kenyeri Közös Önkormányzati Hivatalban
2022.december 19-e és 2022.december 31-e között.
A Kenyeri Közös Önkormányzati Hivatal téli igazgatási szünetet tart 2022. december 19. és 2022. december 31. napja között. Az igazgatási szünet időtartama alatt – a közleményben ismertetett kivételeken kívül – a személyes, az elektronikus és a telefonos ügyfélfogadás is szünetel.
Ügyfélkapcsolatot az alábbiakban megjelölt napokon és időben biztosítjuk:
címregiszter , kereskedelmi és szociális ügyekben
Kenyeri székhelyen ( 9514 Kenyeri, Ady u. 72. )
Kemenesmagasi Kirendeltségen (9522 Kemenesmagasi, Kossuth u. 35.)
Vönöcki Kirendeltségen (9516 Vönöck, Szili Pál u. 10.)
2022.december 21. 08-10 óráig
2022.december 28. 08-10 óráig.
Anyakönyvi ügyekben – a feladatellátás sajátosságaira figyelemmel, születés illetve elhalálozás esetén – az ügyfélkapcsolatot az igazgatási szünet időtartama alatt valamennyi munkanapon (hétfő, kedd, szerda, csütörtök 09-15 óráig, pénteken 09-12 óráig) a 06 / 70/ 451 5099-es telefonszámon biztosítjuk.
Az igazgatási szünet utáni első ügyfélfogadási nap 2023. január 2. (hétfő).
Kenyeri Közös Önkormányzati Hivatal
2022.12.17
Kenyeri Község Önkormányzat hivatalos honlapja
ÜZEMELTETŐ
Kenyeri Község Önkormányzata
Kenyeri, Ady Endre u. 72.
Telefon: +36 95 390-003
e-mail: phkenyeri@airplanet.hu
Impresszum |
Szerkesztő: webmester@kenyeri.hu |